Monday 16 October 2017

Xm Forex Malaysia Gjennomgang


tidligere og gjennomgang besøksside. Levende diskusjon. Bli med på en diskusjon av tidligere og på vårt forum. tidligere og profil levert av Chris Zacharia, 26. februar 2014. er et handelsnavn for Trading Point Holding Ltd som helt eier Trading Point of Financial Instruments Ltd Kypros, Trading Point of Financial Instruments Pty Ltd Australia og Trading Point NZ Ltd New Zealand. XM er autorisert og regulert av CySEC og ASIC og registrert hos New Zealand FSP. Den britiske organisasjonen Investors in People har også anerkjent XM med en offisiell akkreditering for sin innsats for å utvikle folk for å nå sitt fulle potensial. XM sikrer et online miljø med full handelsfunksjonalitet Kunder har nytte av direkte tilgang til finansmarkedene og over 100 finansielle instrumenter med gjennomsiktig sanntidsprissetting stramme spredninger og fleksibel innflytelse. Avanserte handelsplattformer og fleksible handelsvilkår passer til en variert global kundekreds. Spesifikke funksjoner inkluderer 100 bestillingsavsetninger og en streng no-requotes policy. Expertise ligger i erfaring, kunnskap og en grundig forståelse for de globale finansmarkedene XM er derfor dedikert til å levere overlegne tjenester i utenlandsk valuta sammen med CFDer på aksjeindekser edle metaller og energier. Eksellens i alle aspekter av XMs tjenester er det direkte resultatet av et dedikert team av profesjonelle hagler fra en bredt spekter av kulturer, nærmer seg kundens behov gjennom åpenhet mot kulturelt, nasjonalt, etnisk og religiøst mangfold. XM setter høye standarder i sine tjenester fordi kvalitet er like viktig for megleren som det er for handelsmannen XM mener at allsidige finansielle tjenester krever allsidighet i tankegangen og en enhetlig politikk for forretningsprinsipper. XM s oppdrag er å holde tritt med globale markedskrav og tilnærming klientens investeringsmål med et åpent sinn samtidig som man opprettholder kvalitative tjenester og fremragende kundekommunikasjon. På XM trading effektivitet og kundetilfredshet er alle viktige Dette er derfor de er forpliktet til å gi deg den beste trading conditi ons i markedet. Registrert i alle EU-land, inkludert FCA, BaFin, AFM, CNMV, FI og FIN. Et sterkt reguleringsmiljø sikrer forretningsmessig gjennomsiktighet og sikkerhet for kundens midler. Online handel med over 60 valutapar, olje, gull , sølv og aksjeindekser. Multiplattformalternativer, inkludert MetaTrader 4, WebTrader og mobilapplikasjoner. Minste innskuddskrav på bare 5 USD. Ingen øvre grense på innskudd.100 utførelse, 99 35 på under 1 sekund. Ingen reiterte eller rejections. No Virtual Dealer plug-in. Tight sprer seg fra 1 pip på alle konto typer. Automated instant innskudd med null avgifter. Samme dag uttak. Flexible innflytelse opp til 888 1.Negative balanse beskyttelse. Free markedsanalyse fra eksperter fra industrien. Fri bruk av ekspertrådgivere. Bedre 24-timers flerspråklig kundeservice. Live chat, e-post og telefon support. Personlige kontoadministratorer for alle klienter. Rettssaker. Den største kundeservice noensinne. Jeg har 30 bonuskonto med dem og lagt til litt mer penger og fikk litt profi t i trading. After en periode med inaktivitet, tok de 30 bort fra kontoen min og 5 sovende avgifter Etter gjentatte forespørsler til dem for å gjenopprette balansen min siden denne inaktiviteten av utilsiktet, skjedde ingenting. Okay, da ønsket jeg å trekke tilbake gjenværende balanse De overført penger til kredittkortet mitt, som er kansellert nå, så jeg fikk ikke penger. Mine gjentatte forespørsler om å kansellere dette tilbaketrekningen gikk i vei. Det er kundeservice agenter som er dumeste noensinne. Vennligst unngå dem til enhver pris, ser ut som bedrageri til meg. Gauteng Sør-Afrika. Jeg er registrert med xm 2012 hvis jeg ikke gjør feil og jeg har introdusert folk til megleren mer enn 30 personer og alle av dem selv inkludert, har vi ikke problemer med meglerens uttak er raske selv når du bruker xm-kort innskudd er raske godt støtte er flott og kan hjelpe med et problem raskt. Jeg bruker alltid denne megleren og har alltid betalt min fortjeneste fra kontoen min etter meglerprosessen. Få widget code. Forex Anmeldelser og Ratings. Forex Performance T ests. Forex Traders Court. Forex Trading Utdanning og fellesskap Forums. Forex Kalender og Tools. Copyright Alle rettigheter Reservert Forex Peace Army, ForexPeaceArmy, FPA og FPA Shield Logo er alle varemerker for Forex Peace Army Alle rettigheter reservert under amerikanske og internasjonale Law. MT4 Terminal, MT4 for Mac, Web Trader, iPhone iPad Trader, Droid Trader, Mobile Trader. XM er et registrert varemerke for Trading Point of Financial Instruments Ltd, et kyprosbasert internasjonalt forex megler selskap som utvidet sin globale finansielle tjenester innen bare to år etter oppsettet i 2010 på en spektakulær måte. XM ble lansert i 2011, og som et handelsnavn for Trading Point, markerer det et landemerke i selskapets historie når det gjelder å rangere det blant de mest populære meglerne med en Generell vurdering av 7 av 10 Registrert som et kypriotisk investeringsfirma, driver selskapet XM-tjenester for handel forex, edle metaller, aksjeindekser og energier med regulatorisk bakgrunn av ASIC Australian Se Sikkerhet og Investeringskommisjonen AFSL nr. 443670.CySEC Kypros Securities and Exchange Commission, i samsvar med MiFID Markets of Financial Instruments Directive, og med full EU-autorisasjon, inkludert FCA UK, BaFin Tyskland, AFM Nederland, CNMV Spania, FI Sverige, og FIN Finland. Populariteten til XM skyldes hovedsakelig sine strenge ingen re-sitater, ingen avslag på ordrer og ingen skjulte gebyrer eller provisjonspolitikk, sammen med real-time markeder kjøring, med 99 35 av alle ordrer utført på mindre enn 1 sekund Videre sikrer 24 5 flerspråklige personlige kontoadministratorer jevn klientkommunikasjon og profesjonell støtte til både demo og reelle kontoholdere. Fordelene ved handel med XM snakker for seg selv. Handle med en MINIMUM INDGÅELSE AV 5 MULTIPLE TRADING ACCOUNTS med fleksible forhold Ubegrenset og gratis DEMO REGNSKAP Kontonregistrering på 16 språk LEVERAGE opptil 888 1 TET SPREADS så lavt som 1 PIP på alle store valutapar Fraksjonell pipprising Tilgang til 8 TRADING PLATFORMS fra 1 konto REGNSKAPSFUNKSJON 100 automatiske og umiddelbart behandlet 24 7 Rask innskudd og SAMTIDIG TILBAKEBYGGNING med kredittkort, bankoverføring, lokal bankoverføring, Neteller, Moneybookers, Western Union, Webmoney, SOFORT, iDEAL, Kina UnionPay Tier-1 bank med SEGREGATED BARCLAYS kontoer 30 Innskuddsbonus opptil 5.000 Gratis UNIQUE MT4 videoopplæringer Gratis ukentlige interaktive nettbaserte webinars Metaquotes XM Mobile Trader-plattform Flerspråklig ECONOMIC KALENDER, Forex News, Market Analysis. Features på XM. XM tilbyr en unik blanding av funksjoner og incentiver for trading forex, CFDs, aksjeindekser, edle metaller gull, sølv og energier olje Ikke bare gir MetaTrader 4-plattformen banebrytende betingelser for både demo og ekte handelsoperasjoner på PC Mac OS, iPhone, iPad, Android for stor fleksibilitet, men det er også kombinert med handelsforhold som tilfredsstiller en svært variert global kundebase. Det snart implementerte PAMM-kontosystemet gir enda mer incitament til å investorer. XM er også populært for sitt bonusprogram og vanlige kampanjer. For øyeblikket er hovedbonuset for kunder 50 innskuddsposisjonen opptil 500 usd og 20 opp til 5000 USD med alle bonuser kreditert til kundens kontoer innen 24 timer. Foruten gratis og ubegrensede demo kontoer med en virtuell valuta på 100.000 for nybegynnere, tilbyr XM tre reelle trading kontotyper med tilpassede forhold og basisvalutaalternativer for USD, EUR, GBP, JPY, CHF, AUD. MICRO 1 mikro mye 1000 enheter av basisvalutaen STANDARD 1 standardparti er 100.000 enheter av basisvalutaen XM ZERO 1 standardpartiet er 100.000 foreninger av basisvalutaen. Enhetsspreadene for valutapar er som følger. Med generelt stramme spred på over 60 valutapar og samme spreads som tilbys for alle handelskonto typer, gir XM også fraksjonert pipprising slik at klienter kan handle med strammere sprekker og dra nytte av de mest nøyaktige siteringene. Den tilbudte 888 1-innflytelsen er unik i bransjen. Dessuten er kundene garantert negativ balansebeskyttelse samt uendret margin over natten og i helgene. Fondoverføring av behandlingstid er rask og i tråd med standard banktjenester. Begynnerhandlere og erfarne investorer har like gode fordeler på samme vilkår i alle henseender full tilgang til real-time finansielle markeder, 100 utførelse, ingen avslag på bestillinger, ingen re-sitater, med alle overføringskommisjoner dekket av XEMarkets, støtte fra Perso nal kontoadministratorer 24 5 Unikt utviklede gratis MT4 opplæringsprogrammer og gratis live webinars gir førstehånds forex utdanning for alle som ønsker å perfeksjonere sine trading skills. XM klienter kan få tilgang til så mange som 8 avanserte handelsplattformer direkte fra 1 konto, noe som øker hastigheten handelsoperasjoner og gir dem stor fleksibilitet til å handle fra hvor som helst og når som helst med letthet. På XM fungerer den prisbelønte plattformen Metatrader 4 med et ubegrenset antall demo og ekte kontoer, og Expert Advisors EAs støttes også. Den tilgjengelige handelsprogramvaren er som følger MT4 Terminal MT4 for Mac iPhone Trader iPad Trader Droid Trader Bortsett fra dette tillater XM Multiterminal Trader å administrere multi-kontoadministrasjon for å finansiere kapitalforvaltere og flere kontoholdere med ubegrenset bruk av diagrammer og EAs. Deposits and Withdrawals. At XM Sikkerhet av kundefondene er garantert ved at fondene holdes i tier-1 segregerte Barclays-kontoer. Kontofinansiering er 100 automatisk og behandlet 24 7, mens Samme dag tilbakekalling er garantert Ulike betalingsmåter er klienter til disposisjon med et bredt geografisk dekning kredittkort VISA, VISA Electron, MasterCard, Switch, Solo lokale banktråd, Neteller, Moneybookers Skrill, Western Union, MoneyGram, WebMoney, China UnionPay, SOFORT, iDEAL Det er ingen skjulte avgifter eller provisjoner for overføring av penger, og alle overføringsgebyrer dekkes av XM. Customer Support. Flerspråklige Personal Account Managers er klienter til disposisjon via live chat, via telefon eller email 24 timer på 5 virkedager, og gir dem kundesupport på en rekke språk og med våkenhet kreves Kundevennlig støtte hjelper både demo og erfarne investorer som får mest mulig ut av handel ved å sørge for feilfri kommunikasjon til enhver tid Unike XM MT4-videoer og gratis live-webinars hjelpe handelsfolk til å tappe inn detaljene i forex trading, med videre online opplæringsprogrammer på flere språk kommende i nær fremtid XM Tutorials, Webinars og Live Seminars. XM - Conclu sion. XM er forpliktet til å tilby sine tjenester til en stor global kundebase ved å sette opp høye standarder og ved å opprettholde følgende kjerneverdier virksomhetsgjennomgang, enhetlige forretningsprinsipper, fremragende kundekommunikasjon Fra første øyeblikk til å registrere seg med XM, gjennom handelsaktiviteter , kan klienter oppleve fordelene ved å handle med en ledende forexmegler. Legg til din XM-gjennomgang i kommentarfeltet nedenfor. OptiLab Partners AB Fatburs Brunnsgata 31 118 28 Stockholm Sweden. Trading utenlandsk valuta på margen har høy risiko og kan ikke være egnet for alle investorer Den høye graden av innflytelse kan virke mot deg så godt som for deg Før du bestemmer deg for å investere i utenlandsk valuta, bør du nøye vurdere investeringsmålene dine, erfaringsnivået og risikoen for appetitten. Ingen informasjon eller mening på denne siden bør bli tatt som en forespørsel eller tilbud om å kjøpe eller selge noen valuta, egenkapital eller andre finansielle instrumenter eller tjenester Tidligere pe rformance er ingen indikasjon eller garanti for fremtidig ytelse Vennligst les vår juridiske ansvarsfraskrivelse.2017 OptiLab Partners AB Alle rettigheter reservert. År siden 2012.Headkvarter Limassol, CyprusPany registrering XM er et registrert varemerke for Trading Point Holdings Ltd, Kypros. Regulering er en handel navn og registrert varemerke for Trading Point Holdings Ltd, som helt eier Trading Point of Financial Instruments Ltd Kypros Trading Point of Financial Instruments Pty Ltd er autorisert og regulert av ASIC AFSL nr. 443670 Trading Point of Financial Instruments Ltd er regulert av Kypros Securities og Exchange Commission CySEC under lisensnummer 120 10, og registrert hos FCA FSA, Storbritannia, under referanse nr. 538324 Trading Point of Financial Instruments Ltd opererer i samsvar med Markedsplassen for finansielle instrumenter, MiFID i Den europeiske union. Også registrert hos FCA UK, BaFin , CNMV, AFM Nederland, FI Sverige, FIN Finland, PSZF Ungarn, CONSOB Italia, ACP Frankrike, KNF Pol and. Traded with XM Var du fornøyd med kvaliteten på XM megler services. REVIEWS Libya, Osama Shaban.11 år Totalt 19 år med denne megleren. Jeg har vært i forex siden RefcoFX dager jeg vet at få folk visste om det Åpnet også mange kontoer på forskjellige meglere Listen kan være lang, men jeg husker følgende. RefcoFX, FXCM, FXDD, FXDD-Malta, InterBank, FXopen, FXSolutions, Alpari-UK, FX-valg, InstaForex, HotForex, Exness nok, men jeg m sikker på at jeg glemte å nevne noen andre meglere som jeg allerede har åpnet, og jeg har allerede åpnet livekonto med dem. Alltid, Som jeg markedsfører for mine egne kodede ekspertrådgivere og jobber som IB, ser jeg alltid i noen megler i flere detaljer for å gi kundene mine den beste servicen som jeg kunne gi for å bygge et sterkt felles forhold til dem Dette er veldig viktig å gi bedriften min et ytterligere spark Så det er viktig å se etter ærlig megler, og et must som dette gjenspeiler et godt bilde på min virksomhet også. egen mening blant alle meglere som jeg allerede har h god erfaring med dem, er XM uten tvil i forkant av alle nevnte listene ovenfor av mange grunner. - Stramt nesten faste spredninger - Vennlig kundeservice - Mangfold av kontotyper Standard og ekte mikro med 1000 masse størrelse - Handelssignaler - GRATIS utdanning for handelsmenn - Bytt gratis kontoer - Ingen provisjon på handel - Lotrabatt på egen hånd - Innføring av megler IB Jeg har 64 kunder under min IB - Rask servere, ordre henrettelser, ingen re-sitater - Rask innskudd og uttak - alltid der Bonus tilbud - Seminarer og møter rundt om i verden - Hva mer er det nok, men listen er virkelig lengre enn dette. Jeg anbefaler denne respektfulle megleren. September 4, 2014.7 måneder Totalt har nettopp åpnet konto hos denne megleren. En veldig dårlig megler. Jeg åpnet kontoen min 3. september 2014 og lastet opp passet mitt og regningsdokumenter Etter noen timer sendte de meg email som ikke noe problem. Men til nå fikk jeg ikke noen innskuddsbonus. Så jeg spurte kontoadministratoren på XM. Han sa at t her er ingen bonus til kinesisk Jeg spurte hvor det er en betingelse at ingen bonus til kinesisk, og han løy meg for at den er skrevet på kinesisk, men jeg sjekket det er det jeg ikke vet hvorfor de ikke ga noen innskuddsbonus selv løy til meg De, alltid og overalt, annonserer at Start med 30 gratis ingen innskuddsbonus, men de er de. De er kroniske løgnere. Ikke tro dem. Nigeria, Abimbola. December 22, 2013.5 år Totalt 1 år bor sammen med denne megleren. En veldig god megler. Malaysia Trader. December 21, 2013.Live 4 år Totalt Live 1 år med denne Broker. Ecuador, Oscar V.5 år Totalt 5 dager med denne megleren. Veldig dårlig opplevelse med denne megleren. Jeg åpnet en konto den 1. mai med 20 USD for å prøve, fordi jeg leste noen dårlige anmeldelser her. Etter at jeg hadde gjort noen fortjeneste, forsinket de alle mine bestillinger fra 200ms gjennomsnitt. Jeg jobber fra en VPS i Storbritannia til mer enn 3 sekunder, noen ganger 20sec, 30s, slik at den store slippingen oppstår. Det er en uetisk oppførsel og jeg vet ikke hvem som mister mer med denne typen triks, fordi jeg og kanskje noen handelsfolk hvem leser denne anmeldelsen vil holde seg borte fra denne megleren. Min konto var 2133976.Marco Henriques. Mer enn 5 år Totalt 8 motnhs med denne megleren. Fra mitt siste innlegg korrigerer Xemarkets alt, men fortsetter fortsatt sakte i vivacity of prices. Good handler til alle. Regler fra Portugal. Mer enn 5 år Totalt 8 motnhs med denne megleren. Hei til alt, er ordrebekreftelsen rask, men tikkaktiviteten er veldig treg, det vil si at prisene ikke er ekte, megleren ser ut som en 4 siffer, i dag 25. april 2013, forsvant fra kontoen min, ordrer 4 som jeg ga De har fortsatt ikke klart å forklare Hva vi bruker for å få oss til å løpe fort hvis markedsnoteringer ikke er sant For alle handelsmenn omsorg så er det ingen åpenhet. Regards fra Portugal.

No comments:

Post a Comment