Monday 9 October 2017

Tiger Max Trading System


Review Besøk site. Greetings, All, 04FEB2016. Ved å skrive dette, hevder jeg ikke å være en dyktig handelsmann, men heller et arbeid pågår. Jeg begynte å trene meg selv i en ny karriere som en Forex-handler for rundt 8 år siden, og jeg ble med i Max Trading System for trening veiledning for 2 år siden jeg har brukt tusenvis av dollar på andre metoder indikatorer roboter mentoring hittil, men de beste pengene jeg har investert kom da jeg registrerte meg MAX Trading System i deres Primer kurs 200 på den tiden. Ved første møte oppdaget jeg at MAX-personellet var menn av integritet, men jeg var motvillig til å våge mye for å la dem bevise det. Heldigvis lærer de systemet i faser eller trinn. Den første er deres Primer-kurs På grunn av den lave prisen bestemte jeg meg for å registrere denne beslutningen var det aller beste jeg har gjort om min nye karriere, fordi det viste meg to viktige ting 1 De skyter rett Etter min mening skal MAX referere til MAXIMUM Integrity, men i deres sinn gjør det ikke 2 De regelbaserte metodene fungerer og fungerer svært godt. Siden da har jeg kjøpt tre andre MAX-kurs, men beklageligvis studerte og praktiserte jeg ikke handel i den grad det var nødvendig for å lykkes. For å lykkes må studenten gjøre arbeidet med å studere prinsippene og praktisere reglene i den grad det underbevisste sinnet har dem registrert som reflekshandlinger Som vi alle vet at det ikke er gratis lunsj Hvis du er villig til å ofre tid og krefter for å lære og bli dyktig i dette karriere, vær så snill og gjør deg selv en tjeneste ved ikke å registrere deg. Den fokuserte opplæringen og øvelsen har vendt en bryter i tankene mine For tre uker siden kom jeg endelig til det punktet hvor jeg var villig til å risikere amerikanske dollar igjen i en live Forex trading konto jeg har handlet 4 andre betydelige kontoer ned til ubrukelige nivåer nær null som en del av min undervisning. Men de psykologiske aspektene som skaper følelsene forbundet med frykt for å miste, frykt for å gå glipp av, grådighet og over-trading har vært veldig vanskelig å håndtere i mine få uker med siste Forex trading experience. Week 2 den andre uken i 2016 mistet jeg 20 på mitt innskudd i uke 2 fordi jeg ikke klarte å følge det jeg hadde lært og praktisert på grunn av følelser Også jeg overhandlet som en pistolslinger, skyting på alt som flyttet og drepte min egenkapital i prosessen Uke 3 Jeg lagde tilbake uken 2 tap pluss en ekstra 19 gevinst Den eneste tapende dagen i uke 2 var mindre enn 1 igjen, på grunn av ikke å følge reglene Uke 4 Min konto balanse droppet 5 skytespilleren dukket opp igjen Uke 5 Med en dag til å gå i uke 5, den nåværende uken, er min egenkapital opp 29 over uke 4. Så langt har jeg hatt en taper uken og totalt 5 tapende dager og har begynt å bli mer vellykket å beskytte mot pistollingeren over handel, frykt og grådighet jeg har vunnet og mistet noen slag og er foran økonomisk, men resultatet av krigen må bestemmes neste år om denne tiden. mine tapende dager resulterer mest Y fra handel på følelser, i stedet for regler, overfører hundrevis av profittpenger i prosessen De psykologiske aspektene har vært STØRSTE PROBLEMET for meg Da jeg kan overvinne dette fremover, vil jeg nyte en mye jevnere egenkapitalkurve Så langt , kurven er ganske hakket, men viser en fin oppadgående trend. Og nei, jeg jobber ikke for MAX og MAX personell har ikke gitt meg noen hensyn til hva jeg har skrevet her, husk MAX Maximum Integrity. Hvis du er helt engasjert og villig å gjøre jobben, og du skjønner at det kan ta mange år, som å være dyktig i et annet nytt karriereoppdrag, er jeg sikker på å anbefale MAX-Primer-kurset til deg som inngangstrinn i å lære MAX-handelsmetoden. Gitt gjennomsnittlig intelligens , det vil fungere for deg hvis du er forpliktet og gjør arbeidet. MAX Trading System. Cynthia s Signal Entry Stopp scalping system Dots-Guppy-m5.Cynthia s Signal Entry Stopp scalping system Dots-Guppy-m5.With dette scalping system variasjon a 5 minutt diagram brukes i stedet for en 15 les mer. Bollinger Bands Reversal med Platinum. Bollinger Bands Reversal med Platinum. Bollinger Bands Reversal med Platinum er en klassisk reverseringsstrategi noensinne grønt Hovedfunksjonen i read more. Kwu Forex Trading System. Kwu Forex Trading System. Kwu Forex Trading System. Forex Trading System Kwu V 2 Tidsramme 15 min eller høyere Valuta par noen les mer. Key Points Trading System. Key Points Trading System. Currency Par Majors Tidsramme 15min1 Det er et markedsmønster du kan utnytte til morgen reversering les mer. MAX trading system. Learn å handle MAX Trading System. Register i lefthand kolonnen for en invitasjon til neste live Trading til MAX webinar og gratis tilgang til videoen av vår siste webinar. Prøv sjekke innboksen eller junk mappen for en lenke for å bekrefte MAX-registreringen takk Vår e-posttjeneste vil ikke tillate oss å sende informasjon eller videoen din hvis du ikke klikker på bekreftelseslinken. Hvis du ikke bekrefter, kan vi ikke sende din forespurte informasjon ormation. It er trygt å registrere oss absolutt aldri selge eller gi bort personlige opplysninger. Du vil se alle detaljene og få et flott gratis trading verktøy når du registrerer deg for vårt gratis webinar i boksen rett til venstre for denne setningen. MAX metoder kan bli brukt på din favoritt tidsramme fra 1 minutt diagrammer til Daily Charts. Styrken til MAX Trading System er at den kan generere mer fra en trend, med konservativ konto risiko vanligvis rundt 2-3 i løpet av trenden handel sekvens. Hvis du er veldig seriøs om en kvalitet handelsutdanning, inviterer vi deg til å delta på vår intro webinar, Trading til MAX, eller se videoopptaket. Oppføring til MAX Webinar Vennligst registrer deg i venstre sidepanel for en invitasjon til vår webinar og den nyeste webinarvideoen. Vi deler aldri dine personlige opplysninger med noen. Jeg har tatt dusinvis selvfølgelig, lest minst 100 bøker, og har studert under flere kjente handelsmenn og tidligere bankhandlere i løpet av de siste 22 årene Jeg kan ærlig si at Tiger s konsepter med MAX er absolutt det beste av det beste, det er ingenting som kommer nær nøyaktigheten som du oppnår med MAX. I mitt spesielle tilfelle tok Tiger s MAX min handel til en helt ny nivå, faktisk til en helt ny galakse, gikk jeg fra å tro at en god dag var 25-50 pip, hvor nå lager jeg jevnlig 250 til 500 pips i en dag CAV. Din oppføring er bare begynnelsen MAX-systemet, vil du forstå hvordan å håndtere stillingen med tillit under handelen. Det er ingen erstatning for en autentisk handelsutdanning. Lær handel gjennom våre live-webinarer eller ved å se på våre videoer, er det det nest beste for en privat coach. Har du blitt frustrert ved å føle at du kan ikke helt avhenge av dine ferdigheter for å bygge konsekvente gevinster i handelsporteføljen. Du vet hvordan du handler, men finner du at du har dager eller uker. Du tror du vet hvordan du kan se og handle på trenden, men da etter deg ha noen av økter du kommer til tviler på at du noensinne visste noe om handel i det hele. MAX-systemet vil lære deg hvordan du finner det beste potensialet for trend-trading. Den virkelige styrken av denne metoden er evnen til å hjelpe deg å skala inn og ut ved å lære å lese prishandling i sanntid Vi inviterer deg til å bli med i MAX trading community. Fraskrivelse Forex, Futures, Stocks og Options trading har store potensielle fordeler, men også stor potensiell risiko. Du må være oppmerksom på risikoen og være villig til å akseptere dem for å investere i disse markedene Don t handle med penger du ikke har råd til å miste, låne penger eller livsbesparelser Dette er verken en oppfordring eller et tilbud om å kjøpe Selg valutaer, futures, aksjer eller opsjoner Ingen representasjon er gjort at noen konto vil eller er sannsynlig for å oppnå fortjeneste eller tap som ligner på de som er diskutert på dette nettstedet. Fortidens resultat av et hvilket som helst handelssystem eller metode er ikke nødvendigvis indikativ for fremtidige resultater. MAX Trading System LLC 2008, 2010, 2012, 2016.Registered w i IP-rettighetskontoret Opphavsrett Registreringstjeneste Ref 2364778010.

No comments:

Post a Comment